هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می کند. فروشگاه بامیران کالا نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما عزیزان خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما به این صفحه مراجعه کرده و قوانین را مطالعه فرمایید .

مشتری یا کاربر به چه کسی می گویند ؟

مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می شود که درسایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش اقدام کند .

قوانین عمومی فروشگاه بامیران کالا :

  1. ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه بامیران کالا هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا ۲۴ ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی می‌شوند .
  2. . بامیران کالا می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده، سفارش او را تا ۴۸ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد .
  3. تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و با مشتری تماس گرفته می شود .
  4. در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .

روش های پرداخت:

کلیه مشتریان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین و کارت به کارت  پرداخت نمایند.

رجیستری :

تمامی محصولات بامیران کالا رجیستر شده هستند و با کد فعالسازی برای مشتری ارسال خواهند شد . لذا مهلت تست و فعالسازی تمامی محصولات ۱ هفته بوده و همه مشتریان موظف اند در این مدت تمامی مشکلات مربوطه را به فروشگاه بامیران کالا اعلام نمایند. بنابراین مشتریان محترم پس از گذشت یک هفته حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب می‌نمایند .

حقوق مشتری :

  1. مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .
  2. گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری باید در سامانه شبکه مخابرات کشور ثبت شده باشد ( رجیستر شده باشد ) .
  3. مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را دریافت نمایند.

نکته: در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال بامیران کالا بازگشت گردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد .

پشتیبانی واتساپ
در واتساپ ارسال کنید